مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 13:232019-09-17سياسي

تولیت آستان قدس رضوی:تفکر مبارزه با استکبار از جلوه های اربعین است


تولیت آستان قدس رضوی حرکت اربعین را اوج گرفتن تفکر مبارزه با استکبار برشمرد و گفت: امروز فکر مبارزه و جهاد توسعه یافته که این از برکات اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، در همایش تکریم خادمین اربعین حسینی(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی ضمن بیان خیر مقدم به میهمانان عراقی و سایر شرکت کنندگان در همایش گفت: برای من به عنوان خادم کوچک آستان مقدس امام رضا(ع) موجب افتخار است که میزبان شما عزیزان از کشور عراق، شیعیان و برادران اهل سنت و مسیحی باشم.

وی افزود: موضوع مورد توجه در قیام امام حسین(ع)، فلسفه فداکاری است، حجت خدا خون خود را نثار کرد تا مردم را از جهالت و ظلمات نجات دهد و مردم را از سرگردانی رهایی ببخشد از طرفی محبت اهل بیت عصمت و طهارت رمز قرب به سوی خداوند باری تعالی است و موجب کسب رضوان و خشنودی خدا می شود.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) در خصوص بهای بهشت که اعتقاد به لااله الا الله یعنی کلمه توحید است افزود: کلمه لا اله الا الله بهای بهشت است؛ به شرط آن که از روی اخلاص بیان شود.

وی در تشریح اخلاص واقعی بیان کرد: اخلاص در واقع عمل به دستورات و محبت اهل بیت(ع) را شامل می شود و قسمت اعظم بهشت به اخلاص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس رضوی:تفکر مبارزه با استکبار از جلوه های اربعین است

تولیت آستان قدس رضوی:تفکر مبارزه با استکبار از جلوه های اربعین است