مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 14:482019-09-17حوادث

انهدام باند قمار در قهوه خانه های جنوب پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش محلات تهران توسط پلیس امنیت عمومی فاتب، پرونده ای مبنی بر دستگیری 11 قمارباز وجود داشت که طی بررسی موضوع و انجام عملیات مربوطه، - پلیس امنیت عمومی پایتخت در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری 11 نفر از قماربازان جنوب پایتخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش محلات تهران توسط پلیس امنیت عمومی فاتب، پرونده ای مبنی بر دستگیری 11 قمارباز وجود داشت که طی بررسی موضوع و انجام عملیات مربوطه، باند شرطبندی و قمار در جنوب پایتخت پس از شناسایی اعضای آن منهدم شد.

اعضای این باند با پاتوق کردن قهوه خانه های جنوب تهران و بساط کردن در این مراکز اقدام به بازی تخته نرد می کردند و در جریان این بازی 400 میلیارد ریال وجه نقد در میان بود و گردش مالی حاصل از تراکنشات بازی، 4 میلیارد ریال بود.

هر 11 قمارباز دستگیر شده از سابقه داران دارای شرارت، زورگیری، شرب خمر، مزاحمت نوامیس در محلات جنوب پایتخت بودند که پس از اعلام نارضایتی اهالی محلات جنوبی تهران و گزارش موضوع به پلیس، افراد شناسایی و اکنون در بازداشت به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قمار در قهوه خانه های جنوب پایتخت

انهدام باند قمار در قهوه خانه های جنوب پایتخت