مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 15:032019-09-17اجتماعي

ویژگی های دو مدرسه سبز در اندونزی و نیوزلند


مدرسه سبز علاوه بر ارائه دروس لازم به دانش آموزان، به آنها روش های سازگاری با محیط زیست را هم آموزش می دهد و دانش آموزان یاد می گیرند تا جهان را به سمت آینده ای سالم تر، - پاک تر و پایدار سوق دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر مدرسه ای می تواند یک مدرسه سبز باشد؛ الگوی مدارس می تواند با توجه به سازگاری با محیط زیست، دانش آموزان را تشویق کند تا نوآوران و مجریان مدرسه سبز باشند.

عوامل زیادی می تواند برای توصیف یک مدرسه سبز وجود داشته باشد، اما در اصل، تعهد به سبز بودن و پایدار بودن محیط زیست، مهمترین عامل است.

در ذیل به ویژگی های دو مدرسه سبز اشاره شده است: مدرسه سبز بالی در اندونزی این مدرسه در محیطی کاملا طبیعی ساخته شده است، کلاس های درس دیوار ندارند و به نوعی یادگیری همراه با الهام از طبیعت انجام می شود.

این مدرسه در سال 2008 تاسیس شده است.

در این مدرسه کاملا سبز، همه موارد به صورت عملی انجام می شود تا به دانش آموزان در کنار یادگیری دروس، پایداری جهان هم آموزش داده شود.

یکی از پروژه های این مدرسه، عدم دسترسی آسان به آب است تا برای مدتی دانش آموزان با نحوه زندگی برخی افراد، در بعضی از نقاط جهان که دسترسی کافی به آب ندارند آشنا شوند.

سرویس اتوبوس مدرسه نیز با استفاده از سامانه Bio Bus (استفاده از گاز متان زیستی برای حرکت اتوبوس؛ این گاز با پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های دو مدرسه سبز در اندونزی و نیوزلند

ویژگی های دو مدرسه سبز در اندونزی و نیوزلند