مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 15:132019-09-17اقتصادي

استان اصفهان دارای بزرگ ترین شبکه شهری کشور


مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: استان اصفهان با دارا بودن 107 شهر از بزرگترین شبکه شهری کشور برخوردار است که دارای تنوع کاملی از سلسله مراتب طرح های توسعه فراشهری و شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، حمیدرضا امیرخانی درخصوص جزییات طرح های فراشهری استان، اظهار کرد: از 107 شهر استان 101 شهر مشمول نظام جامع و 6 شهر مشمول نظام هادی است و این استان دارای تنوع کاملی از سلسله مراتب طرح های توسعه فراشهری و شهری است که با دارا بودن 107 شهر از بزرگترین شبکه شهری کشور برخوردار است.

وی گفت: از این 101 شهر، 98 شهر دارای طرح جامع ابلاغی و 3 شهر باغبهادران- جوشقان قالی – کامو و چوگان دارای مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و در مرحله ارسال به دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری جهت اخذ تنفیذ است و در سال جاری تهیه طرح جامع ویژه شهر نطنز و نایین در دستور کار این اداره کل است و همچنین برنامه طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد نوین به عنوان پایلوت کشوری در دست تهیه است.

امیرخانی درخصوص وضعیت طرح های تفصیلی شهری، گفت: از 98 شهر استان، 27 شهر دارای طرح تفصیلی مصوب، 29 شهر در دست تهیه طرح، 27 شهر در مرحله تامین اعتبار و در دستور کار سال 98 و 18 شهر در دستور کار سال های 99 و 1400 هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اصفهان دارای بزرگ ترین شبکه شهری کشور

استان اصفهان دارای بزرگ ترین شبکه شهری کشور