مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 15:432019-09-17سياسي

نکوداشتی برای باستان شناس لهستانی در تهران


باربارا کائم به پاس یک عمر پژوهش در حوزه باستان شناسی ایران دوره ساسانی توسط دبیرخانه دائمی همایش ها و همکاری های علمی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران تقدیر می شود.

- "باربارا کائم" به پاس یک عمر پژوهش در حوزه باستان شناسی ایران دوره ساسانی توسط دبیرخانه دائمی همایش ها و همکاری های علمی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران تقدیر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این باستان شناس لهستانی که استاد تمام دانشگاه ورشو لهستان در حوزه باستان شناسی است به پژوهش در حوزه ی ایران باستان، ایدئولوژی در هنر ایرانی، معماری دوره ساسانی، دوره باستان شناسی آسیای مرکزی کهن و مذهب در دوره باستان نیز علاقه دارد و تا کنون پژوهش های مختلفی در این حوزه ها انجام داده است.

او که عضو هیات های مشترک مختلف باستان شناسی در ایران و کشورهای همسایه است، در کاوش هایی مانند هیات مشترک ایران ولهستان در پروژه سد سیوند و منطقه سرخس در ترکمنستان شرکت داشته و کتاب هایی مانند بناهای تاریخی آبادی سرخس در سال 2008، هنر در ایران باستان و ایدئولوژی پادشاهان ایرانی در دوره ساسانیان را تالیف کرده است.

مراسم نکوداشت بارباراکائم با حضور و سخنرانی متخصصانی چون ماچیی فالکووسکی ، ژاله آموزگار ، روزبه زرین کوب ، دوید مایر ، میثم لباف خانیکی ، آناهیتا شاهرخی ، علیرضا دولتشاهی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشتی برای باستان شناس لهستانی در تهران

نکوداشتی برای باستان شناس لهستانی در تهران