مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 23:032019-09-17سياسي

هیات بنی فاطمه خواستار بازپس گیری حسینیه سعادت آباد شد


اعضای هیات بنی فاطمه (س) با نوشتن طوماری که به امضای حدود 700 نفر رسیده، ضمن تشکر از برخورد قوه قضاییه در قلع و قمع زمین موسوم به برج سعادت آباد، - اعضای هیات بنی فاطمه (س) با نوشتن طوماری که به امضای حدود 700 نفر رسیده، ضمن تشکر از برخورد قوه قضاییه در قلع و قمع زمین موسوم به برج سعادت آباد، از حجت الاسلام رییسی درخواست کردند شرایط برای اعاده زمین به هیات بنی فاطمه را فراهم کند.

همچنین یکی از افراد هیات، نامه ای به تاریخ 1384 در اختیار ایسنا قرار داد که طبق آن نماینده مجلس درخواستی را خطاب به وزیر وقت مسکن و شهرسازی برای دریافت زمین 500 متری در سعادت آباد به منظور احداث حسینیه بنی فاطمه ارایه داده که در نهایت به واگذاری یک زمین 3000 متری در مکانی دیگر ختم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمین 500 متری یکی از درخواست های مدنظر برای احداث حسینیه بوده که سال 1384 با توجه به شرایط مالکیت و معارض بررسی و پذیرفته نشده اند.

نهایتاً همان سال زمین دولتی به مساحت 3000 متر برای احداث حسینیه واگذار شد، سال 1386 توسط واگذارشوندگان فروخته و خریدار در سال 1392 جواز مسکونی برای آن گرفته که تا شهریور امسال پروژه را به مرحله پیشرفت حدود 70 درصد رساند؛ مجوزی که به اذعان شهردار کنونی منطقه 2 تهران این ساختمان را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات بنی فاطمه خواستار بازپس گیری حسینیه سعادت آباد شد

هیات بنی فاطمه خواستار بازپس گیری حسینیه سعادت آباد شد