شرایط ارسال پیامک های انبوه اضطراریبنا بر مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، پیامک های انبوه اضطراری تنها در شرایط بحران یا شرایط اضطرار قابل ارسال هستند و اطلاع رسانی و محتوای پیامکی موارد مرتبط با اضطرار نیز با تایید مراجع ذی صلاح تعیین شده توسط شورای عالی امنیت ملی انجام می شود. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اعتراض نسبت به ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شش شرکت را که اجازه دارند در این حوزه فعالیت کنند، توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، به اپراتورها معرفی کرد و محتوای پیامک های ارسال شده هم حائز صلاحیت شناخته شد و پس از آن، اپراتورها اجازه یافتند زیرساخت های خود برای انتشار پیامک های انبوه را صرفاً در اختیار این شرکت ها قرار دهند. اما با برای اطلاع رسانی و جلوگیری از آسیب های بیش تر هنگام وقوع بلایای طبیعی استفاده شود. اما این روش برخی از سودجویان را بر آن داشت که از این سیستم برای ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی استفاده کنند. دستورالعمل خدمات پیامک انبوه اضطراری در این راستا، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مصوبه شماره 2 جلسه 292 خود، دستورالعمل خدمات پیامک انبوه اضطراری را بررسی کرد. با توجه به این مصوبه، پیامک های انبوه اضطراری تنها در شرایط بحران و یا شرایط اضطرار قابل ارسال هستند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |