مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 07:582019-09-19اقتصادي

خانه لند پاسخی به چالش های معاملات ملکی شما


با تحولات اخیر بازار مسکن پس از تورم قیمت املاک که منجر به ثبات بازار معاملات ملکی شده، همچنان شرایط انجام معاملات خصوصا در بخش خرید و فروش املاک دشوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام خانه لند، چرا که در یک سو با فروشندگان غیر واقعی و در سمت دیگر با بودجه ناکافی متقاضیان خرید مسکن مواجهیم.

و اما خبر خوب این است که با راهکارهایی که مشاور املاک خانه لند ارائه می کند، می توان چالش فروش ملک خود را پشت سر گذاشت.

چرا خانه لنــد ؟! 1- معاملات املاک مطمئن و پرسود خانه لند با تجربه موفق 20 ساله در خرید و فروش املاک بارها لذت یک فروش موفق و پرسود را برای مالکان به وجود آورده است.

در خرید و فروش املاک، همیشه آسان ترین راه بهترین راه نیست! انتخاب بنگاه املاکی که در کنار تنظیم قراردادهای فروش و اجاره قانونی و ثبت در سامانه سراسری، با ارائه خدمات رایگان مشاوره ملکی، کارشناسی ملک و ثبت آگهی در سایت رسمی، بسیاری از هزینه های معاملاتی را از دوش فروشندگان برمی دارد یکی از دلایلی است که باید جدی تر معاملات کلیه املاک خود به کارشناسان متخصص خانه لند سپرد! 2- ساخت و ساز مشارکتی خانه و ملک کلنگی در تهران قراردادهای مشارکت در ساخت و پیمان مدیریت در صورت شناسایی شریک سازنده متخصص و قابل اعتماد، به افراد فرصت می دهد تا خانه و املاک کلنگی خود را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه لند پاسخی به چالش های معاملات ملکی شما

خانه لند پاسخی به چالش های معاملات ملکی شما