مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 14:032019-09-19اقتصادي

بهره برداری از دستکند سامن؛ اولویت میراث فرهنگی همدان


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه در 5 ماه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد گردشگر بیشتر را در استان همدان شاهد بوده ایم، - گفت: یکی از مهمترین برنامه های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در استان بهره برداری از پروژه دستکند شهر سامن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه همدان، علی مالمیر پنجشنبه 28 شهریور ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر که در بخش سامن با حضور مدیران اجرایی ملایر برگزار شد، افزود: در استان همدان با خط مشی هایی که استاندار همدان کشیده، گردشگری بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر شاهد رشد خوبی در حوزه گردشگری در استان و به ویژه در شهرستان ملایر بوده ایم، افزود: ملایر به عنوان شهر ملی منبت شناخته شده و به زودی نیز جشن شهر جهانی منبت در ملایر جشن گرفته می شود و همین موضوع باعث شده نام استان همدان و شهرستان ملایر روی آنتن برود.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه برای حل مشکلات روستاها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، پیگیری برای حل مطالبات، مشکلات و نیازهای روستاها را از اولویت های شهرستان برشمرد و کوتاهی در این راه را شایسته خدمتگزاری به مردم روستا ندانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دستکند سامن؛ اولویت میراث فرهنگی همدان

بهره برداری از دستکند سامن؛ اولویت میراث فرهنگی همدان