مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 01:082019-09-19ورزشي

علیرضا دبیر به سوییس می رود/ اولین قسط به لالوویچ پرداخت شد


رییس فدراسیون کشتی برای دیدار با نناد لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی آبان یا آذرماه سال جاری راهی سوییس خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار رییس فدراسیون کشتی با لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی که در شهر نورسلطان قزاقستان، محل برگزاری رقابت های جهانی کشتی برگزار شد، یکی از موارد مطرح شده بین طرفین بحث مبارزه با دوپینگ بود و مقرر شد تا کمیته ای با این نام در فدراسیون کشتی راه اندازی شود تا با برگزاری کلینیک های آموزشی و آگاهی دهنده به کشتی گیران، با این معضل به صورت جدی مقابله شود.

با توجه به محدودیت زمانی و باقی ماندن برخی از مسائل، مقرر شد تا رییس فدراسیون کشتی دیداری را در آبان یا آذرماه سال جاری با لالوویچ در محل مقر اتحادیه جهانی کشتی در کشور سوییس داشته باشد.

همچنین با توجه به بدهی مالی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی و تهدید این اتحادیه مبنی بر جریمه های احتمالی از جمله محرومیت از حضور در مسابقات، در صورت عدم پرداخت این بدهی ها، در جلسه ای که علیرضا دبیر با رییس اتحادیه جهانی کشتی در شهر نورسلطان داشت، مبلغ 22 هزار دلار از بدهی های فدراسیون کشتی به صورت نقدی پرداخت شد.

با توجه به مذاکرات بهروز نعمتی، سرپرست پیشین فدراسیون کشتی با لالوویچ مقرر شده بود که بدهی های فدراسیون به صورت اقساطی پرداخت شود و این پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا دبیر به سوییس می رود/ اولین قسط به لالوویچ پرداخت شد

علیرضا دبیر به سوییس می رود/ اولین قسط به لالوویچ پرداخت شد