مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 09:232019-09-20ورزشي

پیروزی قاطع یونس امامی در نخستین مبارزه


نماینده وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت های قهرمانی جهان برابر حریفی از آلبانی به برتری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دومین روز از رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2019، که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، یونس امامی نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان، در دور نخست برابر اریگلنت پریزرنی از آلبانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید و راهی دور یک هشتم نهایی شد.

در ادامه این رقابت ها و در وزن المپیکی 74 کیلوگرم که 39 کشتی گیر حضور دارند، رضا افصلی در دور نخست برابر خیندری گارزون کابالرو از کوبا مبارزه می کند و در صورت برتری در یک شانزدهم نهایی به احتمال زیاد برابر بکزاد عبدالرحمانوف ازبک مبارزه می کند.

در وزن 92کیلوگرم که یک وزن غیرالمپیکی است نیز 18 آزادکار حضور دارند و علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست باید برابر برنده مبارزه کشتی گیران چین و مولداوی به روی تشک برود.

در وزن 125 کیلوگرم که یک وزن المپیکی است 28 کشتی گیر حضور دارند، در این وزن یدالله محبی در دور نخست باید برابر دورجخاند از مغولستان کشتی بگیرد و در صورت برتری در یک هشتم برابر گویازدوفسکی از آمریکا قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی قاطع یونس امامی در نخستین مبارزه

پیروزی قاطع یونس امامی در نخستین مبارزه