مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 07:482019-09-21اقتصادي

همه تقصیرها را نباید گردن پراید انداخت/جاده ها ایمن سازی شود


یک مخترع و فعال صنعت بتن آماده با طرح « نیوجرسی های بتن الیافی ضربه گیر انعطاف پذیر» در جشنواره اختراعات 2019 کانادا موفق به کسب مدال طلا شد.

- یک مخترع و فعال صنعت بتن آماده با طرح نیوجرسی های بتن الیافی ضربه گیر انعطاف پذیر در جشنواره اختراعات 2019 کانادا موفق به کسب مدال طلا شد.

علی اصغر کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز در خصوص جشنواره اختراعات 2019 کانادا و کسب مدال در این رویداد گفت: ما در این دوره از جشنواره اختراعات کانادا، با محصول نیوجرسی های بتن الیافی ضربه گیر انعطاف پذیر شرکت کردیم که در گروه فنی ـ مهندسی موفق به اخذ مدال طلا شد.

این محصول که حاصل تلاش چهار ساله کارشناسان مجتمع پارس لانه است، یک قدم بزرگ در صنعت بتن ایران و تولید بتن های فوق توانمند دنیا به شمار می رود.

وی در ادامه اظهار کرد: نیوجرسی‎ های بتنی یکی از عناصر اصلی جاده های برون شهری و درون شهری هستند که نقش مهمی در کاهش تلفات جاده ای دارند.

در آخرین گزارش منتشره درباره نقش نیوجرسی های بتنی در کاهش تلفات جاده ای، در اتوبان تهران ـ کرج و تهران ـ قم پس از نصب نیوجرسی های بتنی بیش از 38 درصد تلفات جاده ای کاهش یافته است.

با توجه به اینکه شرکت متبوع اینجانب یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این قطعات بتنی است، واحد تحقیق و توسعه در زمینه ارتقاء کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تقصیرها را نباید گردن پراید انداخت/جاده ها ایمن سازی شود

همه تقصیرها را نباید گردن پراید انداخت/جاده ها ایمن سازی شود