مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 07:582019-09-21سياسي

شهرداری: متخلفان را عزل می کنیم / هاشمی: حذف نام شهدا فتوشاپ است (!)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرآن لاین نوشت: محسن هاشمی گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که موعدی برای گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

- شهرداری: متخلفان را عزل می کنیم / هاشمی: حذف نام شهدا فتوشاپ است (!) رییس شورای شهر تهران به جای عذرخواهی درباره حذف نام شهیدان از عنوان برخی خیابان ها و کوچه ها، ادعا کرد اعتراض به این اقدام سیاسی کاری است و تصاویر منتشره هم فتوشاپ است نه واقعی (!) به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرآن لاین نوشت: محسن هاشمی گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که موعدی برای گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

متأسفانه شاهد هستیم برخی جریانات پنهان و آشکار سیاسی، در آستانه هفته دفاع مقدس، به جای استفاده از مفاهیم و خاطرات و نماد های وحدت بخش هشت سال دفاع مقدس، سعی دارند با استفاده سیاسی و ابزاری از نام شهدا و جعل و اتهام سازی به دو قطبی سازی کاذب در جامعه بپردازند.

وی افزود: به صراحت می گوییم که افتخار ما در شورای شهر تهران، شهرداری تهران و مدیریت شهری، همراهی و همگامی با ایثارگران و تکریم و تعظیم خانواده های شهدا و خدمت به جانبازان گرانقدر است و نمی توان با خبرسازی، جعل، تخریب و تهمت، از نام شهید برای سیاسی کاری و تخریب رقیب استفاده کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری: متخلفان را عزل می کنیم / هاشمی: حذف نام شهدا فتوشاپ است (!)

شهرداری: متخلفان را عزل می کنیم / هاشمی: حذف نام شهدا فتوشاپ است (!)