مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 10:382019-09-21اجتماعي

اسکان بیش از 70 هزار نفر روز در مدارس کرمانشاه


معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان بیش از 70 هزار نفر روز در مدارس استان در تابستان امسال خبر داد.

- استقبال مسافران تابستانی از اقامتگاه های آموزش و پرورش اسکان بیش از 70 هزار نفر روز در مدارس کرمانشاه معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان بیش از 70 هزار نفر روز در مدارس استان در تابستان امسال خبر داد.

جهانگیر صفری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: تابستان امسال 9504 خانوار با جمعیت 34 هزار و 211 نفر در اقامتگاه های آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

صفری با اشاره به استقبال مسافران تابستانی از مراکز اقامتی آماده شده از سوی آموزش و پرورش استان، افزود: پیش بینی می شد تابستان امسال آمار میهمانان اسکان یافته در مدارس استان به 60 هزار نفر روز برسد که بر اساس آمارهای موجود 70 هزار و 828 نفر روز در مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش استان اسکان پیدا کردند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: تابستان سال گذشته آمار اسکان مسافران تابستانی در اقامتگاه های آموزش و پرورش استان حدود 60 هزار نفر روز بود.

وی گفت: تابستان امسال 529 اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی در استان در نظر گرفته شده بود که 58 اتاق آن خانه معلم و مابقی کلاس های درس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 70 هزار نفر روز در مدارس کرمانشاه

اسکان بیش از 70 هزار نفر روز در مدارس کرمانشاه