مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 11:282019-09-21اقتصادي

نوع گندم روی کیفیت نان گیلان اثر گذاشته است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، گفت: گندم با کیفیت بالا در گیلان توزیع نمی شود و این امر مستقیماً روی کیفیت نان اثر گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه گیلان، فرهاد دلق پوش با تاکید بر اهمیت تأمین کالاهای اساسی مردم، گفت: باید بتوانیم رضایت و نیازهای مردم و آنچه را که در زندگی روزمره نیاز دارند را تأمین کنیم.

وی بر لزوم همکاری دستگاه ها و ارکان حاکمیتی در جهت تأمین کالاهای ضروری مردم تأکید کرد و افزود: در شرایط خاصی اقتصادی قرار داریم و حفظ حقوق مصرف کننده و تولیدکننده از اولویت های ما است.

دلق پوش با تأکید بر اینکه مشکلی در تأمین کالای اساسی مردم نداریم، تصریح کرد: گرچه طی سال های گذشته مردم به دلیل جو روانی دشمن به فروشگاه ها فشار آوردند و کمی به بازار شوک وارد شد اما اکنون از ثبات اقتصادی نسبی برخورداریم، هرچند نیازمند بسیج همگانی دستگاه های اجرایی و خدماتی هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به تأمین مواد غذایی در طول ماه های محرم و صفر گفت: 482 تن شکر، 321 تن گوشت منجمد و 161 تن مرغ منجمد در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه جهت واگذاری به هیآت مذهبی تخصیص یافت.

دلق پوش با اشاره به ایجاد فروشگاه های پاییزه و فروش فوق العاده در گیلان گفت: در 6 شهرستان گیلان نمایشگاه پاییزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوع گندم روی کیفیت نان گیلان اثر گذاشته است

نوع گندم روی کیفیت نان گیلان اثر گذاشته است