مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 12:132019-09-21اجتماعي

رشد ابر و ناپایداری های جوی در بوشهر


کارشناس هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: از اواسط هفته جاری در ارتفاعات شرقی استان طی ساعاتی از وقت بعدازظهر تا شب به طور موقت با رشد ابر، وقوع ناپایداری های جوی به صورت همرفتی و محلی دور از انتظار نمی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه بوشهر، پیام مساعدی افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز تا اواسط هفته جاری می باشد.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود طی این مدت با وزش ملایم جریانات غالباً جنوبی در ساعاتی از شبانه روز، غبار محلی، افزایش نسبی رطوبت هوا و در برخی نقاط وقوع مه و کاهش دید از پدیده های غالب در سطح استان باشد.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: بر اساس این پیش بینی در 24 ساعت آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی و جهت وزش باد متغیر، با سرعت 6 تا 26 کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از بعدازظهر گاهی تا 32 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا 30 تا 60 گاهی تا 90 سانتیمتر خواهد بود.

گفتنی است فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 00:11 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 08:10، مد دوم ساعت 13:31 و جزر دوم ساعت 17:29 خواهد بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ابر و ناپایداری های جوی در بوشهر

رشد ابر و ناپایداری های جوی در بوشهر