مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-21فرهنگي

کالاهای هنری مناسب هیئات در نمایشگاه «سماع سرخ»


مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس از برگزاری آثار منتخب پرچم و کتیبه ویژه ماه محرم و صفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، محمد حبیبی، مدیرعامل این انجمن با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و با هدف ترویج و اشاعه کالاهای هنری مناسب هیئات و تشکل های مذهبی نمایشگاه سماع سرخ در موزه هنرهای معاصر فلسطین آماده میزبانی از علاقمندان به هنر عاشورایی است.

وی با اشاره به این مطلب که فضای شهر و نوع تبلیغات شهری ویژه ایام و مناسبت های مذهبی علی الخصوص ماه محرم جای کار بسیار زیادی را دارد، افزود: این نمایشگاه در وهله ی اول به منظور ارائه آثار هنری و باکیفیت برای عموم مردم طرح ریزی شده است که علاقمندان می توانند با حضور در این نمایشگاه از این آثار برتر حوزه پرچم و کتیبه بازدید کنند.

همچنین آثار این نمایشگاه این ظرفیت را دارد که ارگان ها، سازمان ها و اداره های مختلف و گوناگون برای فضاسازی اماکن مورد نظر خود از این آثار باکیفیت و مطلوب هنری بهره ببرند.

دبیر اجرایی جشنواره هنر مقاومت همچنین اضافه کرد: انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به عنوان یکی از اصلی ترین مراجع معتبر هنر انقلاب در حوزه تجسمی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای هنری مناسب هیئات در نمایشگاه «سماع سرخ»

کالاهای هنری مناسب هیئات در نمایشگاه «سماع سرخ»