مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 15:032019-09-21دانش

خراسان رضوی مقام سوم مسابقات شنا دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقات شنا دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور که از روز پنج شنبه 28 شهریور ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در استخر پردیس دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده بود، - استان های البرز، فارس و خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات شنا دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور را کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقات شنا دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور که از روز پنج شنبه 28 شهریور ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در استخر پردیس دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده بود، ظهر امروز با معرفی تیم های برتر بکار خود پایان داد.

در این مسابقات تعداد 85 دانشجو از استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و استان های فارس، آذربایجان غربی، کرمان، البرز، بوشهر، همدان، قزوین، یزد و واحد علوم و تحقیقات تهران شرکت داشتند که بعد از چندین روز رقابت استان های البرز، فارس و خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در پایان این مسابقات که با حضور کمال جوانمرد مدیر کل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، طاهری لاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و یساقی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی مقام سوم مسابقات شنا دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور را کسب کرد

خراسان رضوی مقام سوم مسابقات شنا دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور را کسب کرد