مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 23:282019-09-21اجتماعي

موکب داران از حرکت جریانات انحرافی آگاه باشند


موکب داران در جریان مراسم پیاده روی اربعین حسینی از حرکت جریانات انحرافی آگاه باشند تا از بروز مشکلات و آسیب ها پیشگیری شود.

- استاندار بوشهر عنوان کرد: موکب داران در جریان مراسم پیاده روی اربعین حسینی از حرکت جریانات انحرافی آگاه باشند تا از بروز مشکلات و آسیب ها پیشگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با اشاره به استقبال پرشور مردم استان برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: پیش بینی می شود بیش از 50 هزار نفر از بوشهری ها در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شوند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حماسه آفرینی و جان فشانی رزمندگان در همه ادوار تاریخی جاوید و ماندگار است و در هفته دفاع مقدس بخشی از این ایثارگری ها به جامعه هدف عرضه می شود.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه های ستاد اربعین استان بوشهر خاطرنشان کرد: اربعین حسینی نماد وحدت و همدلی مسلمانان ایرانی و عراقی است و برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی پایه و اساس این اتحاد و همدلی محسوب می شود.

گراوند از خطر نفوذ جریانات انحرافی در موکب ها خبر داد و تاکید کرد: باید موکب داران در جریان مراسم پیاده روی اربعین حسینی از حرکت جریان های انحرافی آگاه باشند تا از بروز مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب داران از حرکت جریانات انحرافی آگاه باشند

موکب داران از حرکت جریانات انحرافی آگاه باشند