مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 07:282019-09-22اجتماعي

فردا 1.2 میلیون دانش آموز تهرانی روانه مدارس می شوند


امسال حدود یک میلیون و 200 هزار نفر دانش آموز در کلاس های شهر تهران حاضر خواهند شد و با احتساب کلاس های مدارس غیر دولتی، 41 هزار کلاس درس آماده حضور دانش آموزان در شهر تهران خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردا اول مهر مدارس سراسر کشور به روی دانش آموزان باز می شوند و 56 هزار همکار فرهنگی در تهران در بیش از 4 هزار مدرسه و 41 هزار کلاس درس به استقبال بازگشایی مدارس خواهند رفت.

به گفته عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از پایان بهمن ماه سال گذشته اقدامات برای پروژه مهر آغاز شده و در طول هفت ماهه گذشته 18 هزار نیرو، امر آماده سازی مدارس در شهر تهران را در قالب پنج کارگروه به عهده داشتند و پنج کارگروه ساماندهی نیروی انسانی، کارگروه تعیین صلاحیت ها و مدیران، ارزیابی، و تبلیغ و توجیه، روند پروژه ی مهر را پیگیری کرده اند.

وی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی با توجه به خروج 7000 نیرو به دلایلی همچون بازنشستگی از مجموعه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: این موضوع با ورود تنها 490 نیروی جدید به این مجموعه تناسبی ندارد و متاسفانه بحران نیروی انسانی تهران را تهدید می کند.

این موضوع را اعلام کردیم و تلاش خواهیم کرد که در سطح تهران مشکلات را در این حوزه برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا 1.2 میلیون دانش آموز تهرانی روانه مدارس می شوند

فردا 1.2 میلیون دانش آموز تهرانی روانه مدارس می شوند