مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 09:382019-09-22سياسي

تشریح برنامه های فرهنگی دانشجویی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری


رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری طرح ها و برنامه های فرهنگی دانشجویی این واحد در نیمه دوم سال 98 را تشریح و از آغاز این فعالیت ها همزمان با شروع سال تحصیلی و آغاز فعالیت آموزشی دانشگاه های استان خبر داد.

- سیروس رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری - با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری برای انجام فعالیت جهادی متناسب با نیاز دانشگاهیان در جهاد دانشگاهی، بخش عمده فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی استان را ناظر به فعالیت های فرهنگی دانشجویی در سطح دانشگاه ها دانست که در سه قالب طرح های هماهنگ، سراسری و طرح های داخلی توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اجرا می شود.

وی گفت: برای سال 98، بیش از 70 برنامه فرهنگی دانشجویی در قالب طرح های داخلی، متناسب با ذائقه، سلیقه و نیاز دانشجویان و 12 برنامه هماهنگ توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان پیش بینی شده است که در فضای دانشگاهی و در طول سال تحصیلی در دانشگاه شهرکرد و سایر مراکز دانشگاهی منتخب استان از جمله دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور استان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی استان اجرا می شوند.

رییس جهاد دانشگاهی استان با بیان این که این واحد در اجرای برنامه های فرهنگی سراسری و ملی با واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های فرهنگی دانشجویی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

تشریح برنامه های فرهنگی دانشجویی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری