مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 10:282019-09-22ورزشي

تذکر گروهی شورایی ها به عدم پخش دربی از تلویزیون های شهری پایتخت


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تذکر گروهی اعضای شورا به عدم پخش بازی دربی امروز از تلویزیون های شهری پایتخت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری صبح امروز با در اختیار گذاشتن متن تذکر دسته جمعی اعضای شورای شهر گفت: این روزها ایران شرایطی ملتهب را در سطح بین المللی و به واسطه شرایط اقتصادی در داخل تجربه می کند.

وی با بیان این که در چنین شرایطی اجرای رویدادهای دسته جمعی و خانوادگی که حد مشخصی از نشاط نیز در آن وجود داشته باشد می تواند به انسجام ملی و نیز ارتقای سرمایه اجتماعی که برای برون رفت ضروری است؛ منجر شود گفت: در همین راستا مدیریت شهری تلاش کرد تا پخش مسابقه دو تیم پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس معروف به شهرآورد پایتخت را از تلویزیون های شهری پخش کنند اما متاسفانه همکاری لازم بین بخشی برای این رویداد جذاب شهری صورت نگرفته است.

وی افزود: بر خود لازم می دانیم به عنوان نمایندگان مردم از شورای تامین بخواهیم به این خواست مردمی که بی تردید بخشی از جامعه آن را مطالبه می کند توجه ویژه کرده و مجوز پخش مسابقه فوتبال در فضاهایی از شهر را که با زحمت همکارانمان در سازمان زیباسازی برای تماشای شهرآورد پایتخت مهیا شده است صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر گروهی شورایی ها به عدم پخش دربی از تلویزیون های شهری پایتخت

تذکر گروهی شورایی ها به عدم پخش دربی از تلویزیون های شهری پایتخت