مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 16:132019-09-22اقتصادي

خرید ماشین دست دوم در یک روز


خرید ماشین دست دوم تا همین یکی دو سال گذشته تنها از طریق بازارهای دلالی خودرو و مراکز خرید و فروش آن هم با رونق هرچه تمام تر در روزهای جمعه انجام می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام خودرو45، مراکزی که خریداران و فروشندگان را گرد هم می آورد و چه معامله ای صورت می گرفت یا نه، هر دو طرف باید هزینه ورودی پرداخت می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخودرو45، طی دو سال اخیر اما خرید و فروش خودروهای کارکرده رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است.

گویی دیگر شرقی ترین و غربی ترین مراکز خرید و فروش خودرو در تهران که جمعه ها پر از خریدار و فروشنده ماشین دست دوم بود، به راحتی جای خود را به بستر آنلاین و همه روزه معامله خودرو داده است.

معاملاتی امن و آسان که پس از کارشناسی رایگان خودروهای کارکرده مظنه قیمت اعلام می شود و فروشنده برای معامله انتخاب می کند که آیا راضی به این معامله است یا خیر.

زیرا دیگر افرادی او را نسبت به فروش ماشین دست دومش قانع نمی کنند و خود تصمیم گیرنده این معامله خواهد بود.

از سویی دیگر، معاملات خودروهای دست دوم در بازار همواره با مشکلات حقوقی و کارشناسی فنی همراه می شود؛ چرا که ممکن است پس از معامله هر مشکلی که پیش تر وجود داشته ناگهان نمایان شود و خریدار دستش به فروشنده نرسد و یا مدارکی از خرید سالم خودرو نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید ماشین دست دوم در یک روز

خرید ماشین دست دوم در یک روز