مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 16:482019-09-22بين الملل

نیویورک پست: روابط اردوغان با داعش تحت پوشش خبری قرار نمی گیرد


سرویس اطلاعاتی ترکیه از سال 2012 و به دستور رجب طیب اردوغان در زمینه مواد و منابع به داعش کمک کرده است و در همین حال، مقامات گمرکی و مرزی این کشور از تردد وابستگان داعش در مرز ترکیه با سوریه و عراق چشم پوشی کرده اند اما رسانه ها توجه خاصی به این مساله نمی کنند.

- "سرویس اطلاعاتی ترکیه از سال 2012 و به دستور رجب طیب اردوغان در زمینه مواد و منابع به داعش کمک کرده است و در همین حال، مقامات گمرکی و مرزی این کشور از تردد وابستگان داعش در مرز ترکیه با سوریه و عراق چشم پوشی کرده اند اما رسانه ها توجه خاصی به این مساله نمی کنند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک پست هم زمان با سفر رییس جمهوری ترکیه به آمریکا با بیان این مطلب نوشته است: تعدادی از نیروهای داعش که از سوی نیروهای کرد در شمال سوریه دستگیر شده اند، مهر خروج ترکیه را در گذرنامه های خود نشان داده اند یا درباره کمک هایی صحبت کرده اند که به طور مستقیم از مقامات ترکیه دریافت کرده اند.

یکی از نیروهای داعش اخیرا به نیروهای کردی که او را دستگیر کرده بودند، گفته: سرویس اطلاعاتی ترکیه همه چیز را می داند.

بسیاری از نیروهای سابق داعش اکنون به نیروهای تحت حمایت ترکیه پیوسته اند که شهر کردنشین عفرین در سوریه را تصرف کردند و در پاکسازی قومی آن شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک پست: روابط اردوغان با داعش تحت پوشش خبری قرار نمی گیرد

نیویورک پست: روابط اردوغان با داعش تحت پوشش خبری قرار نمی گیرد