مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 17:182019-09-22سياسي

اجازه کوچکترین دست درازی به خاک کشور را به هیچ قدرتی نخواهیم داد


اکنون توانسته ایم به سطحی از توان دفاعی برسیم که دشمنان جمهوری اسلامی نمی توانند کوچکترین تحرک و حرکتی از خود نشان دهند.

- فرمانده سپاه سلماس گفت: اکنون توانسته ایم به سطحی از توان دفاعی برسیم که دشمنان جمهوری اسلامی نمی توانند کوچکترین تحرک و حرکتی از خود نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علیرضا مدنی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سلماس بااشاره به توان نظامی کشور گفت:هم اکنون نیز تجارب و دستاوردهای جنگ تحمیلی را در قسمت های مختلف بکار می گیریم و با خودباوری و اتکا به نیروهای داخلی توانسته ایم به سطحی از توان دفاعی برسیم که دشمنان جمهوری اسلامی نمی توانند کوچکترین تحرک و حرکتی از خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: در 31 شهریورماه 1359 عراق به پشتوانه مالی، نظامی، فرهنگی و اطلاعاتی جهبه استکبار وارد جنگ با ایران شد و در ابتدا گمان نمی کرد با مقاومت جانانه مردم ایران مواجه شود که در 8 سال وجبی از خاک میهن اسلامی شان را به دشمن ندادند.

سرهنگ مدنی اظهار کرد: علی رغم فشارها و مشقات بسیاری که مردم در دوران جنگ متحمل شدند، اما با عنایات خداوند متعال و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) ما پیروز میدان نبرد شدیم و ثابت کردیم انقلاب ما انقلابی الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه کوچکترین دست درازی به خاک کشور را به هیچ قدرتی نخواهیم داد

اجازه کوچکترین دست درازی به خاک کشور را به هیچ قدرتی نخواهیم داد