مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 21:232019-09-22اقتصادي

حذف یارانه پردرآمدها با اطلاعات حساب های بانکی


چهارتن از اقتصاددان ها در میزگردی به بررسی شیوه های مختلف شناسایی اقشار پردرآمد با هدف حذف یارانه نقدی آنها پرداختند که در نهایت بررسی سپرده های بانکی افراد به عنوان یکی از جدی ترین روش های معمول برای شناسایی پردرآمدها معرفی شد.

- چهارتن از اقتصاددان ها در میزگردی به بررسی شیوه های مختلف شناسایی اقشار پردرآمد با هدف حذف یارانه نقدی آنها پرداختند که در نهایت بررسی "سپرده های بانکی" افراد به عنوان یکی از جدی ترین روش های معمول برای شناسایی پردرآمدها معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز(31 شهریور) میزگردی با حضور چهار تن از اقتصاددان ها در جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد که در آن درباره حذف یارانه دهک های پردرآمد و شیوه های مختلف شناسایی اقشار پردرآمد بحث و گفتگو شد.

یارانه پردرآمدها مبلغ دندان گیری نیست در ابتدای این نشست علیرضا زاهدیان –معاون پیشین طرح های آماری مرکز آمار ایران- با اشاره به میزان درآمدهای تقریبی حاصل از حذف یارانه اقشار پردرآمد در این باره اظهار کرد: حذف یارانه پردرآمدها ممکن است 10 درصد از کل یارانه های پرداختی را شامل شود که این چیزی در حدود 4 هزار میلیارد تومان از 40 هزار میلیارد تومان یارانه پرداختی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف یارانه پردرآمدها با اطلاعات حساب های بانکی

حذف یارانه پردرآمدها با اطلاعات حساب های بانکی