مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 09:132019-09-23فرهنگي

امیریل ارجمند: جای قهرمان در سریال های ما خالیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش بهروز مفید تهیه کننده سریال بیگانه ای با من است از حضور شبنم قلی خانی و پژمان بازغی به عنوان بازیگران این سریال که بعد از مدت ها باب کارگردانی احمد امینی را در تلویزیون باز کرده، - بازیگر نقش دکتر وزیری معمای شاه با انتقاد از نوع سریال سازی فاصله گرفته از تعلیق و پیچیدگی داستانی، تأکید کرد که سریال های ما امروز درگیر قصه گویی ساده شده و خلأ قهرمان را در سریال های تلویزیونی احساس می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش بهروز مفید تهیه کننده سریال بیگانه ای با من است از حضور شبنم قلی خانی و پژمان بازغی به عنوان بازیگران این سریال که بعد از مدت ها باب کارگردانی احمد امینی را در تلویزیون باز کرده، خبر داد.

این ملودرام اجتماعی در 2 فصل 30 قسمتی ساخته می شود و از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

امیریل ارجمند از حضور خودش در یک نقش منفی سریال بیگانه ای با من است خبر داد.

او تصریح کرد: من هاشم بیگانه ای با من است احمد امینی هستم؛ خوشحالم بعد از معمای شاه که یک مدتی در تئاتر و موسیقی فعالیت داشتم حالا با یک نقش منفی و متفاوت به تلویزیون برگشتم.

وی در خصوص این سریال تلویزیونی گفت: این سریال همان تعلیق ها و پیچیدگی های داستانی را دارد که تلویزیون ما امروز به آن نیاز دارد؛ دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیریل ارجمند: جای قهرمان در سریال های ما خالیست

امیریل ارجمند: جای قهرمان در سریال های ما خالیست