مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 12:082019-09-23سياسي

راه مقابله با دشمن چیزی جز ارتقای علمی نیست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این که ارتقای تحصیلی رمز موفقیت است، گفت: امروز دشمنانی که در بعد علمی موفق هستند، توانسته اند جهان را تسخیر و استعمار کنند و راه مقابله با دشمن چیزی جز ارتقای علمی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در آیین بازگشایی مدارس آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دانش آموزان بیشترین آمار جمعیتی در دوران دفاع مقدس بودند که از نظام اسلامی کیان داشتند.

وی با تاکید بر این که در کنار ارتقای سطح تحصیلی، تذهیب نفس دانش آموزان باید اولویت اولیا و مربیان مراکز آموزشی باشد، افزود: اولیای دانش آموزان آرزو دارند فرزندانی داشته باشند که از نظر معنوی و اخلاقی در بالاترین سطح قرار داشته باشند؛ بر همین اساس، همکاری و هماهنگی خانه و مدرسه برای تحقق این امر مهم بسیار ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان این که ناامیدی استکبار از برخورد سخت با ملت ایران؛ شدت نفوذ فرهنگی را بیشتر کرده است، تصریح کرد: رمز موفقیت دانش آموزان برای غلبه بر بدخواهان در وهله ی اول ارتقای سطح تحصیلی است که در این زمینه مسئولان آموزش و پرورش وظیفه ای سنگین بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: فکر حاکمیت و خود بزرگ بینی دشمنان به ویژه آمریکا بر دیگر کشورها، به دلیل موفقیت هایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مقابله با دشمن چیزی جز ارتقای علمی نیست

راه مقابله با دشمن چیزی جز ارتقای علمی نیست