مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 15:132019-09-23سياسي

مبارزه با نفاق مهمترین هدف رسانه های انقلابی


رییس دانشگاه سوره مبارزه با جریان نفاق را اصلی ترین اهداف رسانه های انقلابی برشمرد و اظهار کرد: کشور ما نیز همانند تمام حکومت های اسلامی در معرض یک نبرد بزرگ با جریان نفاق است که پیچیدگی های بسیاری هم دارد.

- مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل گروه رسانه ای مهر برگزار شد مبارزه با نفاق مهمترین هدف رسانه های انقلابی رییس دانشگاه سوره مبارزه با جریان نفاق را اصلی ترین اهداف رسانه های انقلابی برشمرد و اظهار کرد: کشور ما نیز همانند تمام حکومت های اسلامی در معرض یک نبرد بزرگ با جریان نفاق است که پیچیدگی های بسیاری هم دارد.

در این میان مهمترین ابزار جریان نفاق برای مقابله با حکومت اسلامی رسانه است و منافقان اکنون رسانه های زیادی در اختیار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تودیع علی عسگری و معارفه محمد شجاعیان به عنوان مدیر عامل جدید گروه رسانه ای مهر صبح روز دوشنبه (اول مهر ماه) در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم افرادی همچون محمد خدادی (معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی متقیان (مدیر خبرگزاری ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی (مدیرعامل موسسه اطلاعات)، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی (رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان (قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی)، پیام تیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با نفاق مهمترین هدف رسانه های انقلابی

مبارزه با نفاق مهمترین هدف رسانه های انقلابی