مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 00:332019-09-23اجتماعي

چند توصیه برای کاهش نگرانی های دانش آموزان


ایمنی مدارس و آمادگی در برابر بحران برای حفظ امنیت دانش آموزان و هم چنین حمایت روانی والدین و معلمان از آن ها از موارد بااهمیتی است که با بازگشایی مدارس توجه به آنها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس توجه به سلامت روانی دانش آموزان به دلیل احساس ناامنی یا نگرانی که ممکن است در محیط جدید مدرسه برای آن ها ایجاد شود، اهمیت زیادی دارد.

* والدین و معلمان می توانند از روش های زیر به نقل از سایت وزارت آموزش نیوزیلند برای ایجاد حس امنیت در کودکان و نوجوانان کمک بگیرند: - حفظ آرامش خود در وهله اول و فراهم کردن محیطی آرام برای حفظ آرامش دانش آموزان - اطمینان از برقراری روالی عادی و برنامه ریزی منظم به منظور جلوگیری از ایجاد اضطراب در دانش آموزان - تعیین زمانی مشخص برای انجام دادن کارهای لذت بخش همراه با دانش آموزان - وقت گذاشتن برای صحبت کردن با دانش آموزان و گوش دادن به صحبت های آن ها - باید توجه داشت که هنگام صحبت با دانش آموزان بهتر است آن ها را راهنمایی کنید، واقع گرا و عمل گرا باشید و متناسب با سن آن ها سخن بگویید.

- کودکان و نوجوانان همیشه به راحتی در مورد احساسات خود صحبت نمی کنند، پس از آن ها به طور مستقیم درمورد احساسات و نگرانی هایشان سوال کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه برای کاهش نگرانی های دانش آموزان

چند توصیه برای کاهش نگرانی های دانش آموزان