مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 05:082019-09-24سياسي

مقاومت در ثبت اطلاعات سامانه حقوق و مزایا، تضییع «حق بر آگاهی» شهروند است


مقاومت در برابر ثبت اطلاعات سامانه حقوق و مزایای مدیران تضییع حق بر آگاهی شهروند است و مدیرانی که مردم را غریبه پندارند صلاحیت استخدام امر و خیر عمومی را ندارند.

- مقاومت در ثبت اطلاعات سامانه حقوق و مزایا، تضییع حق بر آگاهی شهروند است یک وکیل دادگستری گفت: مقاومت در برابر ثبت اطلاعات سامانه حقوق و مزایای مدیران تضییع حق بر آگاهی شهروند است و مدیرانی که مردم را غریبه پندارند صلاحیت استخدام امر و خیر عمومی را ندارند.

محمدصالح نقره کار در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: نامحرم پنداری شهروندان و ایجاد حائل پرده پوشی نسبت به بودجه عمومی و اختصاصات مالی از آنچه متعلق به شهروندان است در برابر افکار عمومی و وجدان اجتماعی قبیح اخلاقی و نقض حقوق شهروندان است.

وی افزود: دوران لاپوشانی و عملکردهای رازگون و نقطه چینی در برابر انظار عمومی منقضی شده و گردش آزاد اطلاعات و شفافیت به مثابه نماگرهای بنیادین حکمروایی شایسته قابل حذف و فاکتورگیری نیست.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: نهادها و دستگاه هایی که در ارائه اطلاعات خست می ورزند، مشمول اماره سوء نیت هستند و خواهی نخواهی در تضییع حق بر دانستن شهروندان تسهیل می ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت در ثبت اطلاعات سامانه حقوق و مزایا، تضییع «حق بر آگاهی» شهروند است

مقاومت در ثبت اطلاعات سامانه حقوق و مزایا، تضییع «حق بر آگاهی» شهروند است