مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 09:282019-09-24سياسي

عوامل مخاطره آمیز امنیت شوراهای حل اختلاف در استان یزد


معاون رییس کل دادگستری استان یزد در امور شوراهای حل اختلاف گفت: تأمین نیروی انسانی یگان حفاظت و تجهیز شدن به دوربین های مدار بسته از نیازهای مجتمع شوراهای حل اختلاف استان یزد است که باید به آن توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حداد با اشاره به فعالیت شعب و مجتمع های شوراهای حل اختلاف در 14 حوزه قضایی استان یزد، گفت: در این ساختمان ها قریب 600 نفر از قضات، اعضاء و کارکنان رسمی و افتخاری در حال ارائه خدمات قضایی به شهروندان هستند لیکن فاقد نیروی انسانی یگان حفاظت، نصب و تجهیز دوربین های مداربسته در جهت بالا بردن ضریب امنیتی به منظور حفاظت و مراقبت از اموال، اسناد و کارکنان شاغل در آنها هستند.

وی افزود: فقدان این دو مقوله بسیار مهم و اساسی، امنیت اداره شوراهای حل اختلاف سراسر استان را به مخاطره انداخته و در مواقعی بیم وقوع خطرات و آسیب های احتمالی ازجمله تعرض نسبت به اموال، اسناد و کارکنان و جلوگیری از وقوع جرایم احتمالی اخلال در نظم عمومی، نزاع، توهین و تهدید وجود دارد.

این مقام قضایی تصریح کرد: خلأ موارد امنیتی و حفاظتی در مجموعه شوراها، امر نظارت و پیگیری را با مشکلاتی مواجه ساخته که رفع این مشکلات خواسته جدی، اساسی و مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل مخاطره آمیز امنیت شوراهای حل اختلاف در استان یزد

عوامل مخاطره آمیز امنیت شوراهای حل اختلاف در استان یزد