مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 09:282019-09-24اقتصادي

سالن ورزشی سام و زال قشم در دهه فجر به بهره برداری می رسد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم خبر از اخذ 4 میلیارد تومان بودجه برای اماکن ورزشی شهرستان قشم جدای از اعتبارات اخذشده قبلی داد.

- یونس برهم در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان و حمایت های مجدانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم 4 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه سالن ورزشی سام و زال قشم تخصیص و ابلاغ شد.

وی افزود: این اعتبار از محل اعتبارات ملی صرفاً جهت تسریع در عملیات اجرایی سالن سام و زال تخصیص یافته است.

برهم اضافه کرد: در سایه تعامل و همکاری دو دستگاه اداره کل ورزش و جوانان استان با سازمان منطقه آزاد قشم و پیگیری های صورت گرفته این مقدار اعتبار دو روز پیش توسط سازمان برنامه وبودجه کشور به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تزریق شده تا در اختیار پیمانکار سالن سام و زال قرار گیرد .

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم تصریح کرد: با ابلاغ این مبلغ اعتبار روند اتمام سالن 2500 نفره سام و زال شتاب ویژه ای خواهد گرفت و امیدواریم این پروژه که بیش از 15 سال از احداث آن می گذرد در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

این مقام مسئول در ورزش استان بیان کرد: با تعامل و همکاری منطقه آزاد و دستگاه ورزش شاهد توسعه ورزش در جزیره قشم هستیم و امیدواریم این روند همچنان تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن ورزشی سام و زال قشم در دهه فجر به بهره برداری می رسد

سالن ورزشی سام و زال قشم در دهه فجر به بهره برداری می رسد