مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 12:532019-09-24سياسي

افتتاح مدرسه برکت نصر توسط رییس ستاد اجرایی فرمان امام


مدرسه 15 کلاسه برکت نصر با ظرفیت 350 دانش آموز با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در دومین روز سفر خود به استان کرمانشاه درجمع دانش آموزان این مدرسه گفت: دانش آموزان بدانند که در آینده مشکلی برای اشتغال نخواهند داشت و ما تلاش می کنیم که بخشی از مشکل اشتغال را در این منطقه را حل کنیم.

وی افزود: امروز هم در جلسه ای که داشتیم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام وعده داد که مدارس عشایری را در استان کرمانشاه مجهز خواهد کرد و کانکس هایی را برای برگزاری کلاس های درس در منطقه عشایری این استان تامین می کند.

مخبر بیان داشت: دانش آموزان خوب درس بخوانند و آینده کشور را رقم بزنند ما نیز در حوزه اشتغال و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

در ادامه بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همینطور گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از اولین روزهای حادثه زلزله به کمک مردم استان کرمانشاه آمد و جزو اولین نهادهای کمک رسان بود و نخستین کامیون شیر خشک نیز توسط این ستاد به این استان ارسال شد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: ستاد در امر مدرسه سازی خانه سازی و بازسازی کمک رسانی های بسیاری به استان کرمانشاه داشته است و حتی برای ساخت مسکن زلزله زده ها نیز سیمان رایگان توزیع کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه برکت نصر توسط رییس ستاد اجرایی فرمان امام

افتتاح مدرسه برکت نصر توسط رییس ستاد اجرایی فرمان امام