مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 13:282019-09-24سياسي

دشمن به دنبال دور کردن ذهن و عقیده مردم از خدمات انقلاب است


امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت حمایت همه جانبه از اردوهای جهادی، گفت: نیروهای جهادگر الگوی مناسبی برای مسئولان نظام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در همایش تجلیل از جهادگران استان یزد به اشاره به این که دشمن به دنبال دور کردن ذهن و عقیده مردم از خدمات انقلاب است، اظهار کرد: ممکن است دشمن مسئولان را با راهکارهایی به بهانه گیری از یکدیگر و دعواهای سیاسی بکشاند تا نتوانند به درستی کار کنند و در نتیجه مردم از این وضعیت متضرر شوند.

وی با بیان این که این موضوع سبب می شود که مردم نسبت به خدمات انقلاب و فعالیت مسئولان دلسرد شوند، افزود: الان زمان آن است که با کنار گذاشتن مسائل و دعواهای سیاسی، همه به میدان بیاییم و مردم را دریابیم و برای رفع مشکلاتشان قدم برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در هر محله و منطقه ای باید جوانان بسیجی همان منطقه وارد شوند و با تمام توان برای رفع کمبودها و مشکلات قدم بردارند.

ناصری یزدی تصریح کرد: همه باید احساس مسئولیت کنیم و در کنار یکدیگر همانند ایثارگری های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیریم و نیات پلید دشمن را خنثی کنیم.

امام جمعه یزد ادامه داد: این که امروز مشاهده می شود جوانان ما در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم می روند و به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال دور کردن ذهن و عقیده مردم از خدمات انقلاب است

دشمن به دنبال دور کردن ذهن و عقیده مردم از خدمات انقلاب است