مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 13:282019-09-24بين الملل

ترکیه آماده حمایت از عربستان در تحقق چشم انداز 2030


وزیر کشاورزی و جنگلداری ترکیه با اشاره به اینکه کشورش با عربستان در تحقق رویکرد 2030 مشارکت می کند، از آمادگی آنکارا برای حمایت از ریاض در این زمینه خبر داد.

- ترکیه آماده "حمایت" از عربستان در تحقق چشم انداز 2030 وزیر کشاورزی و جنگلداری ترکیه با اشاره به اینکه کشورش با عربستان در تحقق رویکرد 2030 مشارکت می کند، از آمادگی آنکارا برای حمایت از ریاض در این زمینه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، بکر پاک دمیرلی، وزیر کشاورزی و جنگلداری ترکیه در مراسم استقبال از ولید بن عبدالکریم الخریجی، سفیر عربستان در آنکارا به مناسبت روز ملی عربستان تاکید کرد: ترکیه و عربستان روابط فرهنگی و انسانی جدی دارند که بر اساس منافع و احترام متقابل توسعه پیدا می کنند.

پاک دمیرلی با اشاره به جایگاه ویژه ای که عربستان با توجه به مکه و مدینه در جهان اسلام یافته است، تاکید کرد: ترکیه اهمیت بسیاری برای تقویت روابط خود با عربستان قائل است.

وزیر کشاورزی و جنگلداری ترکیه با اشاره به اهمیت تقویت روابط عربستان و ترکیه به ویژه در زمینه اقتصادی گفت: با توجه به چالش هایی که دو کشور و منطقه اخیرا با آن مواجه بوده اند، روابط ریاض-آنکارا باید در تمامی زمینه ها تقویت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه آماده حمایت از عربستان در تحقق چشم انداز 2030

ترکیه آماده حمایت از عربستان در تحقق چشم انداز 2030