مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 16:182019-09-24پزشكي

پلمپ مرکز درمانی غیرمجاز در یاسوج+عکس


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در راستای نظارت بر عملکرد ارائه خدمات درمانی شهر یاسوج، کارشناسان واحد نظارت معاونت درمان با همکاری تعزیرات حکومتی استان  یک مرکز متخلف را در یاسوج پلمپ کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان دکتر غلامعباس سبز افزود: بازرسان واحد نظارت معاونت درمان دانشگاه با همکاری تعزیرات حکومتی استان با در دست داشتن حکم قضایی با حضور در یک مرکز مامایی که در حوزه زیبایی پوست و مو که به صورت غیرقانونی و غیرمجاز فعالیت داشت این مرکز را پلمپ و اموال و تجهیزات این مرکز غیرمجاز را توقیف کردند.

وی اظهارکرد: انجام لیزر نیاز به اطلاعات وسیعی در زمینه بیماری های پوست دارد و بر اساس قوانین وزارت بهداشت، پزشکان صلاحیت دار حق مداخله در این حوزه درمانی را دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: افرادی زیادی هستند که با کمترین سطح دانش و آگاهی در این حوزه فعالیت دارند و آسیب های جبران ناپذیری را به سلامت مردم وارد می کنند.

همچنین دکتر وحید توانا، مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان نیز در این باره گفت: ما در راستای اهداف وظیفه کاری خود که سلامت افراد جامعه است با افراد و مراکز غیرمجازی که قصد به خطر انداختن سلامت جامعه را داشته باشند به شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ مرکز درمانی غیرمجاز در یاسوج+عکس

پلمپ مرکز درمانی غیرمجاز در یاسوج+عکس