مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 17:182019-09-24سياسي

صیانت از مدیران یکی از اقدامات دستگاه قضا در دور جدید است


رییس قوه قضاییه صیانت از مدیران را یکی از اقدامات دستگاه قضا در دور جدید دانست و گفت: سامانه اعلام اموال دارایی مسئولان که یک خوداظهاری است، - با هدف صیانت از مدیران ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه قضاییه و عضو مجلس خبرگان رهبری که سخنران ویژه اجلاس امروز مجلس خبرگان بود، در سخنانی، هدف مهم نهضت اسلامی را اجرای عدالت دانست و با بیان اینکه در چهل سال اخیر، گام هایی قابل تقدیر برای ایجاد عدالت برداشته شده است، تصریح کرد: با این حال، همانطور که در بیانیه گام دوم هم آمده است، می طلبد نگاهی داشته باشیم به اینکه از لحاظ عدالت در چه جایگاهی قرار داریم؛ چه کرده ایم و چه باید بکنیم که بیانیه گام دوم، این موضوع را به شکل واقع بینانه ای تبیین کرده است.

رییس دستگاه قضا، تبیین شرایط فعلی را مهم ارزیابی کرد و گفت: تردیدی نیست که همه روسای پیشین دستگاه قضا، از شهید بهشتی گرفته تا مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله یزدی و آیت الله آملی لاریجانی، برای ایجاد عدالت تلاش کرده اند.

متناسب نبودن قالب اجرای عدالت با محتوای آن، نخستین نکته ای بود که آیت الله رییسی به عنوان آسیب فعلی به آن اشاره کرد و گفت: ما قضای اسلامی داریم، اما آیا قالب ها، متناسب با محتوا است؟ سیرت، سیرت قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از مدیران یکی از اقدامات دستگاه قضا در دور جدید است

صیانت از مدیران یکی از اقدامات دستگاه قضا در دور جدید است