مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 18:132019-09-24سياسي

اختتامیه سوگواره ملی علمدار کربلا 14 مهر در ایلام برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: مراسم اختتامیه ششمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در بخش های «آواها و نواهای عاشورایی» ویژه شخصیت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به میزبانی این استان برگزار می شود.

- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: مراسم اختتامیه ششمین سوگواره ملی علمدار کربلا در بخش های آواها و نواهای عاشورایی ویژه شخصیت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به میزبانی این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی چراغی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این سوگواره در رشته های مداحی و نوحه خوانی، چاووش خوانی و لالایی خوانی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

وی بابیان اینکه از زمان اعلام فراخوان سوگواره تا پایان روز 31 شهریور 240 اثر از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه این سوگواره در استان ایلام ارسال شده است، گفت: آخرین مهلت ارسال اثر 25 شهریورماه سال جاری بود که با توجه به استقبال اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور تا 28 شهریور تمدید گردید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بابیان اینکه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد 18 استان کشور با ارسال اثر در این سوگواره مشارکت داشته اند، تصریح کرد: قریب به 90 هنرمند از سراسر کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سوگواره ملی علمدار کربلا 14 مهر در ایلام برگزار می شود

اختتامیه سوگواره ملی علمدار کربلا 14 مهر در ایلام برگزار می شود