مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مهر 1398 ساعت 11:332019-09-25بين الملل

عمران خان مودی را نژادپرست خواند/ترامپ مودی را با الویس پریسلی مقایسه کرد!


نخست وزیر پاکستان با نژادپرست خواندن همتای هندی خود و رد هر گونه تمایلش برای برگزاری دیداری بین آنها، نسبت به خطر بالا گرفتن جنگ بین دو کشور بر سر منطقه کشمیر به دلیل تداوم سرکوبگری های هند در این منطقه هشدار داد.

- عمران خان مودی را نژادپرست خواند/ترامپ مودی را با الویس پریسلی مقایسه کرد! نخست وزیر پاکستان با نژادپرست خواندن همتای هندی خود و رد هر گونه تمایلش برای برگزاری دیداری بین آنها، نسبت به خطر بالا گرفتن جنگ بین دو کشور بر سر منطقه کشمیر به دلیل تداوم سرکوبگری های هند در این منطقه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، این اظهارات عمران خان نخست وزیر پاکستان بعد از آن مطرح شد که دونالد ترامپ از رهبران هند و پاکستان خواست تا اختلافاتشان را حل وفصل کنند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که با نارندرا مودی نخست وزیر هند در سه روز گذشته دو بار در خاک کشورش با سفر او به آنجا برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کرده، در اظهاراتی عجیب محبوبیت نخست وزیر هند را با محبوبیت الویس پریسلی ستاره تاریخ موسیقی پاپ آمریکا مقایسه کرد.

اما عمران خان نخست وزیر پاکستان در گفت وگو با خبرنگاران در روز سه شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، توصیف متفاوتی برای مودی به کار برده و او را نژادپرست خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران خان مودی را نژادپرست خواند/ترامپ مودی را با الویس پریسلی مقایسه کرد!

عمران خان مودی را نژادپرست خواند/ترامپ مودی را با الویس پریسلی مقایسه کرد!