مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مهر 1398 ساعت 16:382019-09-25فرهنگي

پرمخاطب ترین فیلم جدید سینما کدام است؟


در میان فیلم های جدیدی که از یک هفته گذشته بر پرده اکران رفته اند، «کلوپ همسران» بیشترین مخاطب را در آخرین روزهای تابستان به سینماها کشاند.

- در میان فیلم های جدیدی که از یک هفته گذشته بر پرده اکران رفته اند، کلوپ همسران بیشترین مخاطب را در آخرین روزهای تابستان به سینماها کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این فیلم کمدی به کارگردانی مهدی صباغ زاده به همراه شاه کش ، مردی بدون سایه و کروکودیل از هفته گذشته اکران شد که در طول یک هفته نمایش خود حدود 46هزار نفر مخاطب با 579میلیون تومان فروش داشته است.

محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، سمیرا حسن پور و رضا بنفشه خواه با هنرمندی گوهر خیراندیش در این فیلم که با رده بندی سنی +15 سال اکران شده، بازی کرده اند.

بر اساس آمار فروش و اطلاعاتی که در سامانه فروش سینمای ایران ثبت شده، فیلم سینمایی مردی بدون سایه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی علیرضا رییسیان که به روابط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می پردازد، با رده بندی سنی +12 از 27 شهریورماه اکران شده و تا امروز حدود 396 میلیون تومان فروش و حدود 31هزار مخاطب در 89 سینمای کشور داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرمخاطب ترین فیلم جدید سینما کدام است؟

پرمخاطب ترین فیلم جدید سینما کدام است؟