مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مهر 1398 ساعت 10:182019-09-26سياسي

آمریکا از ترس عکس العمل ایران، انهدام پهپادش را زیرسبیلی رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمدعلی جعفری در همایش مردان بی ادعا ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس ابراز داشت: - فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (اروحنا فداه) گفت: اگر آمریکا در برابر انهدام پهپاد جاسوسی دست به عکس العمل می زد با پاسخ کوبنده تری مواجه می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمدعلی جعفری در همایش مردان بی ادعا ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس ابراز داشت: یاد و خاطره تمام شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای امنیت و مدافعین حرم را گرامی می داریم.

وی ضمن قدردانی از فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان به جهت برپایی نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس و همایش مردان بی ادعا گفت: اقدام به بازسازی عملیات خیبر به عنوان عملیاتی کلیدی در دوران دفاع مقدس توسط سپاه استان هرمزگان، امری قابل تقدیر و پسندیده است.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه از زمان آغاز جنگ تحمیلی تاکنون 39 سال گذشته است افزود: بیش از 30 سال نیز از زمان پایان دفاع مقدس ملت ایران می گذرد، اما هرچه فاصله زمانی نسبت به روز های پایداری و مقاومت بیشتر می شود بیشتر بر عظمت و اقتدار و اثرات مثبت آن واقف می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از ترس عکس العمل ایران، انهدام پهپادش را زیرسبیلی رد کرد

آمریکا از ترس عکس العمل ایران، انهدام پهپادش را زیرسبیلی رد کرد