مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مهر 1398 ساعت 15:432019-09-27پزشكي

تجویز دارویی و درمانی قارچ گانودرما مورد تایید نیست


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: گانودرما امروزه در ایران صرفا به عنوان یک فرآورده غذایی توسط چند شرکت مجوز تولید و توزیع دارد و هیچگونه تجویز دارویی و درمانی برای آن تایید نشده است و تبلیغاتی که در این زمینه انجام شود در زمره تبلیغات .

- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: گانودرما امروزه در ایران صرفا به عنوان یک فرآورده غذایی توسط چند شرکت مجوز تولید و توزیع دارد و هیچگونه تجویز دارویی و درمانی برای آن تایید نشده است و تبلیغاتی که در این زمینه انجام شود در زمره تبلیغات کاذب و اغواگرانه به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر کیانوش جهانپور درمورد تبلیغات خواص درمانی و واقعیت فواید قارچ گانودرما اظهارکرد: قارچ گانودرما از هزاران سال پیش در طب سنتی آسیای شرقی مورد استفاده بوده است.

در چین به عنوان نمادی از سلامتی و طول عمر به همراه شادی و اقبال در زندگی بیش از 2000 سال است که برای درمان های پزشکی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه در باور چینیان باستان نوشیدن معجونی از قارچ گانودرما، جاودانگی و طول عمر را به ارمغان می آورد،گفت: امروزه با سیر افزایش یابنده ای از بیماران مبتلا به بیماری های غیرواگیر، مزمن و صعب العلاج مواجه هستیم که ممکن است با درمان های موجود قابل کنترل یا درمان نباشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجویز دارویی و درمانی قارچ گانودرما مورد تایید نیست

تجویز دارویی و درمانی قارچ گانودرما مورد تایید نیست