مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مهر 1398 ساعت 16:332019-09-27فرهنگي

«متری شش و نیم» هم به لهستان سفر می کند


فیلم «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در بخش «کشف های» سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «ورشو» در کشور لهستان به روی پرده می رود.

- فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی در بخش کشف های سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم ورشو در کشور لهستان به روی پرده می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متری شش و نیم که پیش از این اولین نمایش جهانی خود را در بخش افق های هفتاد و ششمین جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد بود علاوه بر حضور در سی پنجمین جشنواره فیلم ورشو ، در بخش رقابتی پانزدهمین جشنواره فیلم زوریخ در کشور سوییس و همچنین بخش رقابتی اصلی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم توکیو در کشور ژاپن نیز به روی پرده می رود.

سعید روستایی پس از فیلم ابد و یک روز که در جشنواره فجر چند سال قبل جوایز زیادی کسب کرد، متری شیش و نیم را در دومین تجربه فیلمسازی خود با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پرینار ایزدیار مقابل دوربین برد.

هومن کیایی، مازیار سیدی، مهدی حسینی نیا، علی باقری، مرجان قمری و پیمان شریعتی جمعی از دیگر بازیگران فیلم متری شش و نیم هستند که داستانی اجتماعی را با محوریت معضل مواد مخدر به تصویر می کشد.

جشنواره فیلم ورشو امسال علاوه بر متری شش و نیم ، در بخش رقابتی اصلی خود میزبان فیلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده به نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متری شش و نیم» هم به لهستان سفر می کند

«متری شش و نیم» هم به لهستان سفر می کند