مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مهر 1398 ساعت 20:432019-09-27سياسي

گواهی: پیام رسانان کربلا بدون وسایل ارتباطی این واقعه را به گوش همه رساندند


مراسم ویژه هفته دفاع مقدس و نیز سوگواری شهادت امام سجاد (ع) با حضور جمعی از شخصیت های لشکری و کشوری در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تهران برگزار شد.

- مراسم ویژه هفته دفاع مقدس و نیز سوگواری شهادت امام سجاد (ع) با حضور جمعی از شخصیت های لشکری و کشوری در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی در این مراسم با اشاره به هفته دفاع مقدس، در خصوص وجه اشتراک شهیدان ما با انبیا خدا و اهل معرفت و عرفان که سید العارفین هستند، اظهار کرد: امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه در دعای مکارم اخلاق آورده است وَ لاَ أَضِلَّنَّ وَ قَدْ أَمْکَنَتْکَ هِدَایَتِی وَ لاَ أَفْتَقِرَنَّ وَ مِنْ عِنْدِکَ وُسْعِی وَ لاَ أَطْغَیَنَّ وَ مِنْ عِنْدِکَ وُجْدِی‏ (هرگز گمراه نخواهم شد زیرا تو می‏ توانی مرا به راه هدایت اندازی.

هرگز فقیر نشوم، زیرا که توانگری ‏ام از توست و هرگز گردنکشی نکنم که قدرت و توان من از توست).

وی ادامه داد: یکی از راه های هوشیاری این است که از خدا بخواهیم ما را بیدار کند اما باید از خدا بخواهیم که با آرامش ما را بیدار و ما از عقوبت خود دور کند.

این استاد اخلاق تاکید کرد: یکی از تمرین های ما باید این باشد که مهربان بوده و وظیفه ما مردم مهربانی است، ما همه در ایام مهلت هستیم یعنی تا زمانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهی: پیام رسانان کربلا بدون وسایل ارتباطی این واقعه را به گوش همه رساندند

گواهی: پیام رسانان کربلا بدون وسایل ارتباطی این واقعه را به گوش همه رساندند