مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مهر 1398 ساعت 23:032019-09-27بين الملل

تقلای آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر افتضاح دادگاه نگار قدسی کنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص وضعیت خانم نگار قدسی کنی اظهار داشت: - سخنگوی وزارت خارجه گفت: دادگاه آمریکایی با وقوف نسبت به بی گناهی نگار قدسی کنی، حکمی برابر با دوره بازداشت صادر کرده تا افتضاح حقوقی دادستان آمریکا را بپوشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص وضعیت خانم نگار قدسی کنی اظهار داشت: خانم نگار قدسی کنی به درخواست مقامات آمریکایی و بر اساس اتهامات بی اساس، حدود سه سال قبل در استرالیا بازداشت و در شرایط بسیار سخت و غیر انسانی نگهداری و در تمام این مدت، حمایت کنسولی از این شهروند بیگناه ایرانی در دستور کار دائم سفارت جمهوری اسلامی ایران در استرالیا و وزارت امور خارجه قرار داشته است.

موسوی افزود: استرداد خانم کنی به آمریکا با نقض مقرات و حقوق ایشان صورت گرفت که مورد اعتراض جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: حکم صادره از سوی دادگاه آمریکایی به روشنی ثابت می کند اتهامات علیه ایشان بی اساس و غیر قانونی بوده و دادگاه آمریکایی با وقوف نسبت به بی گناهی ایشان، حکمی برابر با دوره بازداشت صادر کرده تا افتضاح حقوقی دادستان آمریکا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر افتضاح دادگاه نگار قدسی کنی

تقلای آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر افتضاح دادگاه نگار قدسی کنی