مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 09:582019-09-28فناوري

اپراتورها گوشی ایرانی را باندل می کنند


درصورتی که اپراتورها بتوانند گوشی ایرانی را برای مشترکان خود باندل کنند، مشترک ملزم به استفاه از امکانات اپراتور خود می شود و در مقابل، تلفن همراه ایرانی با امکاناتی از جمله خرید قسطی در اختیارش قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع گوشی ایرانی مدت زیادی است که مطرح شده و چند سال پیش هم گوشی هایی که به انحاء مختلف در داخل تولید شده بودند، در بازار موجود بوده است.

اخیرا نیز محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- از برطرف شدن ایرادات گوشی تلفن همراه تولیدکننده داخلی خبر داد و گفت: ایرادهایی که در این گوشی وجود داشت، توسط تولیدکنندگان ایرانی حل شده و نسخه آخر گوشی، انصافا خوب و قابل رقابت با نوع خارجی اش است.

او همچنین عنوان کرد که این امکان وجود دارد که پس از اینکه این گوشی به خط تولید رسید، به خبرنگاران دولت داده شود تا پس از بررسی، ایراداتش را اعلام کنند و درباره قیمت تمام شده این گوشی تلفن همراه اظهار کرد: قیمت تمام شده گوشی ایرانی دو میلیون و 800 هزار تومان است که با نمونه شش میلیونی خارجی خود قابل رقابت است، دوربین این گوشی ارتقاء یافته و سرعت پردازش سیستم آن خیلی خوب شده است.

آذری جهرمی همچنین خاطرنشان کرد: با رییس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت تفاهم کردیم که یک خط اعتباری 200 میلیاردی را برای تحریک بازار موب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپراتورها گوشی ایرانی را باندل می کنند

اپراتورها گوشی ایرانی را باندل می کنند