مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 11:032019-09-28سياسي

شبیه سازی عملیات والفجر 8 نشان دهنده واقعیت دفاع مقدس است


هدف از انجام این شبیه سازی، نشان دادن واقعیت های 8 سال دفاع مقدس که همان ایستادگی، مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی و ولایت پذیری به نسل جوان و به ویژه به مسئولان است.

- فرمانده سپاه نوشهر گفت: هدف از انجام این شبیه سازی، نشان دادن واقعیت های 8 سال دفاع مقدس که همان ایستادگی، مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی و ولایت پذیری به نسل جوان و به ویژه به مسئولان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جناسمی در حاشیه بازسازی عملیات غرورآفرین والفجر 8 که در ساحل دریای خزر واقع در منطقه سیترا برگزار شد، بابیان اینکه برای نخستین بار در شهرستان نوشهر، بازسازی این عملیات انجام می شود، اظهار کرد: عملیات غرورآفرین والفجر 8 یادآورعملیات غرورآفرین 20 بهمن 1368 توسط لشکر 25 کربلا است که با همت همه مسئولان اعم از امام جمعه، بسیجیان، نیروهای سپاه، گردان امام حسین (ع) و گردان امام علی (ع) و گردان های بیت المقدس شهرستان نوشهر انجام شد.

وی تصریح کرد: برای این عملیات حدود یک ماه جهت پشتیبانی و تهیه امکانات مهندسی تلاش شبانه روزی شد که از سردار بابایی فرماندهی سپاه استان مازندران، سردار برسلانی فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا و علی امانی شهردار نوشهر که در بخش زیرساخت و مهندسی و ادوات و مساعدت هایی داشتند قدردانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیه سازی عملیات والفجر 8 نشان دهنده واقعیت دفاع مقدس است

شبیه سازی عملیات والفجر 8 نشان دهنده واقعیت دفاع مقدس است