مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 12:482019-09-28سياسي

نماینده تبریز: اختیارات کافی برای حذف یارانه پردرآمد ها را به دولت داده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر حذف یارانه افراد پر درآمد، گفت: طبق قانون بودجه سال 98 و برنامه ششم توسعه، - نماینده تبریز در مجلس گفت: نمایندگان مجلس به دولت این اختیار را داده اند که یارانه نقدی پردرآمد ها را حذف کند و این امر لازم الاجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر حذف یارانه افراد پر درآمد، گفت: طبق قانون بودجه سال 98 و برنامه ششم توسعه، نمایندگان مجلس به دولت این اختیار را داده اند که یارانه نقدی پردرآمد ها را حذف کند و این امر لازم الاجراست؛ اما با روش و مکانیزم اجرایی که دولت در پیش گرفته موافق نیستم.

وی افزود: هنوز مشخص نیست که دولت به طور دقیق یارانه چه تعداد از پردرآمد ها را حذف خواهد کرد و وزارت تعاون آمار دقیقی از تعداد افرادی که در دهک های بالا و پردرآمدی بوده اند و یارانه شان را حذف می کند، ارائه نداده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه دولت می تواند با ابزار های گوناگونی که مجلس در اختیار او قرار داده، نسبت به حذف یارانه دهک های پردرآمد اقدام کند، تصریح کرد: پیدا کردن افراد نیازمند واقعی برای اعطای یارانه دشوار نیست و دولت می تواند از بهزیستی، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تبریز: اختیارات کافی برای حذف یارانه پردرآمد ها را به دولت داده ایم

نماینده تبریز: اختیارات کافی برای حذف یارانه پردرآمد ها را به دولت داده ایم