مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مهر 1398 ساعت 14:132019-09-28بين الملل

ترامپ در برابر ایران فقط توییت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اندیشکده آمریکن اینترپرایز در یادداشتی به قلم دانیلا پلتکا ، از تحلیلگران ارشد حوزه امور خارجه و امور دفاعی این اندیشکده نوشت: - تحلیلگر ارشد اندیشکده آمریکن اینترپرایز در یادداشتی از رویکرد رییس جمهور آمریکا در قبال ایران انتقاد کرده و می گوید او به جای اقدام در برابر ایران به توییت کردن روی آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اندیشکده آمریکن اینترپرایز در یادداشتی به قلم دانیلا پلتکا ، از تحلیلگران ارشد حوزه امور خارجه و امور دفاعی این اندیشکده نوشت: .

سعودی ها و اماراتی ها دیگر از دست ترامپ خسته شده اند و سخت است که آن ها را [برای این خستگی]سرزنش کرد.

نویسنده در این یادداشت که ماهیتاً ضدایرانی است، تصریح کرده است: رییس جمهور تنها در مورد ایران توییت می کند و در برابر حملات روبه تشدید ایران اقدامی صورت نمی دهد.

وضعیت امور بسیار بد است، هم ابوظبی و هم ریاض در حال جدا شدن از ایالات متحده و در حال برقراری رابطه با چین و روسیه و حتی ایران هستند.

نویسنده افزوده است: شریکان آمریکا در منطقه در حال درک این واقعیت هستند که به رغم آن لحظات زیبا در کنار گوی (اشاره به نشست کشور های عربی با ترامپ در ریاض)، دونالد ترامپ قصدی برای آنکه برای کمک به آن ها کاری بیش از اعزام تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در برابر ایران فقط توییت می کند

ترامپ در برابر ایران فقط توییت می کند